Tuesday, September 7, 2010

Animal print - H hot τάση για το φθινόπωρο

Mια από τις πιο χοτ τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο 2010 είναι το animal print και  ενέπνευσε τους δημιουργούς για κάποια από το πιο καταπληκτικά σχέδια φέτος! Ρίξτε λοιπόν μια ματιά και διαλέξτε ποιό σχέδιο θα προσθέσετε οπωσδήποτε στη γκαρνταρόμπα σας!

Επειδή τα εμπριμέ κομμάτια προσδίδουν ένα πολυτελές και επαναστατικό ύφος στην εμφάνιση, συνδυάζοντα όμορφα με μια ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ διαφορετικών στυλ. Φέτος τα animal prints τα βλέπουμε παντού, από παπούτσια και αξεσουάρ μέχρι σε ρούχα και είναι φανταστικά.
 Dries Van Noten

Moschino
Mulberry
Τα νέα μου φουλάρια είναι εμπνευσμένα από αυτή την τάση: 

Η τσάντα με το σχέδιο ζέμπρα, ένα καυτό αξεσουάρ για αυτό το φθνιόπωρο-χειμώνα:
Και η νέα προσθήκη στο μαγαζί μου, η τσάντα σε λεοπάρ σχέδιο:

8 comments:

xristiana xristodoulou said...

πολύ ωραία δουλειά! Πραγματικά εξαιρετικά!
Καλές δουλειές Eve και ... καλό φθινόπωρο!

πουαντερι said...

Μου αρεσε πολυ το φουλαρι σου!!!!!
"Ζωγραφισες" παλι!!!!!!!

kiki said...

Ξαναγύρισε;;;
Ωραίο το ασπρόμαυρο!!!

Demi said...

Πολύ όμορφες δημιουργίες Έβελυν! Έκανα κι εγώ ένα ποστ για το λεοπάρ :)

Pres. Kathy said...

I love animal print!

antigoni said...

like it... for wild women... :)))

olivetreegirl said...

Νόμιζα ότι δεν μου αρέσει το animal print μέχρι που είδα τα φουλάρια σου!!!! Είναι υπέροχα!!!!

Vana said...

Πολύ όμορφες οι δημιούργιες σου!
Πέρασε από το μπλογκ μας να παίξεις ένα παιχνιδάκι!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...