Monday, February 15, 2010

Κασκωλ-ό,τι πρέπει για το κρύο και η καλύτερη εξάσκηση για μια καινούργια πλέκτρια

Tα κασκώλ είναι φέτος πολύ της μόδας,όπως είναι όμως και πολύ χρήσιμα για το κρύο. Φτιάχνονται εύκολα και γρήγορα και είναι και ένας πρώτης τάξης δώρο.Μπορεί ο καιρός να μυρίζει ήδη άνοιξη, αλλά το πλέξιμο ακόμη είναι ευχάριστο και ο Μάρτιος επιφυλάσσει πάντα εκπλήξεις! Άρχισα εδώ και καιρό ένα κασκώλ με το υπέροχο νήμα που μου έστειλε η καλή μου φίλη Susie τα Χριστούγεννα από την Αγγλία και ελπίζω να το τελειώσω πριν πιάσουν οι ζέστες :)

Διάλεξα ένα σχέδιο αζουρ που είναι πολύ εύκολο και επαναλαμβάνεται συνέχεια, ώστε να μπορώ να παίρνω μαζί μου το πλεκτό όπου θέλω χωρίς να χρειάζομαι μαζί μου τις οδηγίες:
 
Επαναλαμβάνουμε το σχέδιο που είναι ανάμεσα στα βελάκια, δηλαδή πρέπει οι θηλιές μας να υπολογίσουμε να διαιρούνται δια του 12 συν 3.
Πρώτη σειρά: Συκώνουμε την πρώτη σειρά χωρίς να την πλέξουμε, πλέκουμε 1 καλή, *κάνουμε δυο κοψίματα πλέκοντας δυο θηλιές μαζί καλή, ένα ρίξιμο, μια καλή, ένα ρίξιμο, μια καλή, ένα ρίξιμο, μια καλή, ένα ρίξιμο και κάνουμε δυο κοψίματα αριστερά, δηλαδή συκώνουμε την μια θηλιά ,πλέκουμε την επόμενη καλή και περνάμε από πάνω την άπλεχτη, μια καλή*, επαναλαμβάνουμε το σχέδιο από *, πλέκουμε την τελευταία καλή.
Δεύτερη σειρά: ανάποδη
Τρίτη σειρά: καλή
Τέταρτη σειρά: ανάποδη
Επαναλαμβάνουμε τις σειρές 1-4.

Και για όσες δεν ξέρουν να πλέκουν και δεν έχουν διάθεση ακόμη να μάθουν ;), υπάρχουν στο Etsy πάρα πολύ καλές πλέκτριες που έχουν υπέροχα κασκώλ να προσφέρουν:

3 comments:

πουαντερι said...

Πολυ ωραιο γινεται το κασκολ!!
Καλη σαρακοστη φιλεναδιτσα μου και να δω ποτε θα σε δω απο κοντα!

ΕΛΕΝΑ said...

Τι όμορφα χρώματα έχει το κασκώλ που πλέκεις!!
Ενα κασκολάκι το κατάφερα κι εγώ κάποια εποχή να το κάνω, αλλάαα... ως εκεί!!
Φιλιά, καλή Σαρακοστή!

kiki said...

Τι όμορφσα και πρακτικά που είναι! Είχα φτιάξει στο παρελθόν, αλλά πολύ απλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...