Friday, June 19, 2009

Καλοκαιρινή τεμπελιά

Το παραδέχομαι!Η ζέστη του καλοκαιριού με έχει κάνει τεμπέλα! Στο γραφείο σέρνομαι το πρωί, και ο υπολογιστής δεν με τραβάει καθόλου!Τον ανοίγω μόνο για τα απαραίτητα, να τσεκάρω τα μηνύματα μου, να δω την κίνηση στο μαγαζί μου και αυτά... βαριέμαι να διαβάσω ( έχω αμέτρητα newsletters κρατημένα για να τα διαβάσω κάποια στιγμή), δεν έχω επισκεφτεί άλλα blogs εδώ και καιρό (συγχωρείστε με), στα αγαπημένα μου φόρουμ μπαίνω σπάνια έως καθόλου, και το blog μου το έχω φυσικά παραμελήσει. Το μόνο που σκέφτομαι αυτές τις μέρες είναι οι σύντομες καλοκαιρινές διακοπές μου που ξεκινάνε την Κυριακή!!! Έχω όμως μια ανάρτηση που την παλεύω εδώ και μέρες που θα προσπαθήσω να την τελειώσω πριν να φύγω διακοπές και με την ευκαιρία ενός νέου βραβείου που έλαβα, είπα να κάνω μια σύντομη ανάρτηση σήμερα και να σας δείξω και τι κάνω αυτό τον καιρό, γιατί μια τεμπέλα πλέκτρια δεν παύει ποτέ να είναι πλέκτρια χεχε.




Τελείωσα λοιπόν αυτό το μπολερό με τα βολάν και το έβαλα στο μαγαζί μου, καθώς και ένα άσπρο με μπλε και κόκκινες ρίγες που το είχα πλέξει την άνοιξη, αλλά δεν είχα ράψει τα λουλούδια.




Έχω μόλις τελειώσει ένα αμάνικο μπλουζάκι σε αζουρέ πλέξη σε γκρί σκούρο (θέλει πλύσιμο και σιδέρωμα) και άρχισα ένα καινούργιο μπολερό σε φυστικί, για να έχω να πλέκω στο λεωφορείο!

Αυτά τα τσαντάκια πότε θα τα τελειώσω??? Κάθε μέρα υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι θα ανοίξω τη ραπτομηχανή και κάτσω να φοδράρω τα τσαντάκια,αλλά...... είπαμε είμαι τεμπέλα αυτό τον καιρό ;)




Lovely Blog Award


Mόλις έλαβα το βραβείο "ένα αξιαγάπητο blog" από το etsygreekstreamblog! Ένα μεγάλο μεγάλο ευχαριστώ!!
Μην ξεχάσετε να περάσετε μια βόλτα από κει να δείτε τι κάνουν οι καταπληκτικοί ΄Ελληνες καλλιτέχες!Δεχόμενη λοιπόν αυτό το βραβείο πρέπει να ακολουθήσω τους κανόνες και να το απονέμω με τη σειρά μου σε άλλα αγαπητά blogs
Οι κανόνες είναι:
1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog
2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs. Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο.


Ιδού λοιπόν η λίστα των blogs που βραβεύω εγώ (με τυχαία σειρά):

7 comments:

πουαντερι said...

Βρε θηριο αν δεν ειχε ζεστη θα επλεκες ολο το καλαθι με τα νηματα???

Πολυ ωραια ειναι ολα αλλά εχω ερωτευτει το μπολερο με την μπλε ριγα, και το πορτοφολακι!!!!!

Καλα το μοντελο ειναι SUPER!!
Αν και δεν σε εβαλα στην λιστα μου για ευνόητους λογους!,
θελω να στο δωσω και εγω αυτο το βραβειο γιατι μπορει να αργεις να κανεις αναρτηση, αλλά οταν την κανεις ταραζεις τα νερα!!

Φιλακια πολλα, καλα να περασεις εκει που πας και σε περιμενω.....

φάβα said...

Καλες διακοπες Ευακι! Να τα τελέιωσεις τα τσαντακια ειναι ολα γλυκες!!!

Και ναι νομιζω κ εγω φορεμενα ειναι καλυτερα τα μπολερο, ενω τα φουλαρια μαρεσουν στην κουκλα..

φιλακια!

Green Girl said...

oooh i love shrugs!!!! and i wish i could knit like you! hmmm, about being lazy, i totally can relate to that:) have a great weekend!

Meltem said...

Very beautiful boleros! Wonderful! Congrats and thank you very much for blog award! I'm so honored for this!
I'll pick it up asap!

olivetreegirl said...

Καλά, άμα δεν σε είχε πιάσει η τεμπελιά τι θα μας έδειχνες??? Τέλειες οι δημιουργίες σου όπως πάντα και έχεις δίκαιο, τα μπολερό φορεμένα είναι τέλεια! Μέχρι που με έβαλες στην μπρίζα και τώρα θέλω κι εγώ, αλλά εκκρεμούν άλλα projects προς το παρόν! Τα βραχιόλα και τα τσαντάκια, απλά κουκλίστικα!!!
Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και σου εύχομαι να περάσεις τέλεια στις διακοπές σου!!!

kiki said...

Ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωώ!

Alexandra said...

Πανέμορφα τα μπολερό! Το γαλάζιο είναι τέλειο!

Συγχαρητήρια για το βραβείο! Και ευχαριστώ πάρα πολύ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...