Tuesday, January 20, 2009

Το βραβείο Proximidade και 16 πράγματα!

Ένα πολύ δυνατό κρύωμα με ταλαιπώρησε αρκετές μέρες, με αποτέλεσμα να απουσιάζω από το νετ και από το p/c μου! Και τώρα προσπαθώ να ανακάμψω! Στο μεταξύ έλαβα ένα αναπάντεχο βραβείο για το blog μου, από μια φίλη από την ομάδα EST, την Dindi! Είναι πρώτη φορά βραβεύομαι! Η Dindi φτιάχνει καταπληκτικά κοσμήματα. Ρίξτε μια ματά στο κατάστημα της και στο γλυκήτατο blog της. Dindi σ’ευχαριστώ πολύ για ην τιμή που μου έκανες!

Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:
«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες. Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!»


Καθώς έχω μόνο οκτώ να επιλέξω, απονέμω το βραβείο με τη σειρά μου:



Eπίσης έλαβα πρόσκληση να παίξω σε ένα νέο παιχνίδι: "τα 16 πράγματα που αγαπώ" :) από την Meltem και την Petronela!



1. Ο γιος μου, η μεγάλη μου αγάπη!!
2. Η μαμά μου;
3. Η αγαπημένη μου αδερφή που μου λείπει πολύ!
4. Η πατρίδα μου
5.Οι γάτες μας
6. Η θάλασσα
7. Τα ψάρια!
8.Τα λουλούδια μου
9. Ο πρώτος πρωινός καφές διαβάζοντας περιοδικά
10.Το μαγείρεμα
11.Περιοδικά διακόσμησης-έχω τόνους από αυτά!
12. Το πλέξιμο φυσικά
13. Τα ταξίδια!
14. Οι τυρόπιτες!!!
15. Ο ήλιος
16. Οτιδήποτε εθνικ!

15 comments:

πουαντερι said...

Μπραβο σου!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για το βραβειο σου, πραγματικα εγω που σε ξερω ετσι ακριβως εισαι και αυτα αποζητας,
και ενα μεγαλο ευχαριστω με την σειρα μου για το δικο μου βραβειο,
χαρηκα παρα πολυ που με εχεις μεσα στους 8.
Φιλακια φιλεναδιτσα μου!!!!!
Ενταξει αξιζε τον κοπο το ξενύχτι.....

Οσο για τα 16 αγαπημενα σου, τι να πω;!
λατρεψα το μπαλκονι σου, με εκανες να πεινασω με το ψαρακι σου αλλά και να θαυμασω μαμα και κορες! και οι τρεις κουκλες υπεροχες.

Φυσικα για τον γιο δεν εχω λογια....
ΠΑΙΔΑΡΟΣ!!! να τον καμαρώνεις παντα οπως εσυ επιθυμείς.
(οταν μιλαμε για τους γιους μας λαμπουν τα ματια μας.....)!

Να εισαι παντα καλα και μην αλαξεις μου αρεσεις ετσι οπως εισαι.

ΕΛΕΝΑ said...

Μπράβο Ευάκι, συγχαρητήρια για το βραβείο, πάντα τέτοια!!
Τα πράγματα που αγαπάς με συγκίησαν πολύ, γιατί δείχνουν άνθρωπο ζεστό και με αισθήματα:)
Εύχομαι να είσαι περδίκι πλέον και το κρύωμα να είναι πια παρελθόν!

olivetreegirl said...

Συγχαρητήτια για το βραβείο! Είναι ωραίο να αναγνωρίζονται οι καλές δουλειές! Να είσαι γερή και δυνατή πάντα και να απολαμβάνεις αυτούς και αυτά που αγαπάς. Κούκλος ο γιος!

faraona said...

Εύα μου συγχαρητήρια!
Πραγματικα άξιζες αυτο το βραβειο και δεν θα διστάσω να πω οτι αν ηταν στο δικό μου χέρι θα σου έδινα εκτος απο βραβειο προοθησης καλων σχέσεων και φιλίας καθως και χειροτεχνημάτων,ενα βραβείο σίγουρα για την εξαιρετικη αισθητική σου κασι την καλαισθησία σου!!!
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ που με βάζεις μεσα στις 8 κι ε΄υχομαι νασαι γερή πάντα και να καμαρώνεις τον γιό σου οπως ονειρεύεσαι!!!

σΕ ΦΙΛΩ.

Unknown said...

thank you so very much for the award! You are very kind and congratulations on the award yourself!!!
~Emily xxoo

glasfaden said...

Hope you are feeling better now!
So nice to know more about you :)

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ said...

το μπαλκονι σου ειναι τελειο !!!!!!

Hana Njau-Okolo said...

Congratulations on the well deserved award and Welcome Back!!!

Mama Shujaa.

kiki said...

Μπράβο Εύα! Συγχαρητήρια!
Ήθελα να σχολιάσω το εξής όμως! Βρε Εύα...όταν είπες ότι θες να κάνεις πίτα για το γιό σου, νόμιζα ότι είναι μικρουλάκι! Αυτός είναι ο γιος σου; Το μοντέλο σου; Να σου ζήσει Εύα μου! Αυτός είναι λεβεντάκος! Δίκιο έχεις που τον υπεραγαπάς! Φτου φτου! Να είναι καλά!

Pres. Kathy said...

I am glad to hear you are feeling better! Congratulations on your award! It was very nice to read your favorite 16 things. Have a great weekend!

πουαντερι said...

Με γεια!!!!! πολυ ωραια φαινεται.....

Δημιουργία said...

Οχι 1 αλλα 101 αξιζουν ολα αυτα που φτιαχνεις με τα χερακια σου!

Dorothy said...

Συγχαρητήρια για το βραβείο, να ακολουθήσουν πολλά πολλά ακόμα! Πολύ όμορφο και το "παζλ" με τα 16 αγαπημένα!

Anastasia's dolls said...

Απο εδω λοιπον ξεκινησε το ταξιδι του στην Ελλαδα το βραβειο !
Ο χωρος σου αποπνεει ενα εκλεπτυσμενο γουστο και σιγουρα αξιζε το βραβειο !Συγχαρητηρια αγαπητη μου !

faraona said...

Ευα?
Στο καρουσέλ των δημιουργων που εχω στα δεξια της σελίδας μου για να σας βρίσκω βγαίνει αυτή η ανάρτηση:Τα τέλεια δώρα για πλέκτριες

«-The perfect gifts for knitters! - Για τις πλέκτριες του σήμερα υπάρχει πλέον μια τεράστια ποικιλία, όχι μόνο από νήματα, αλλά και από αξεσουάρ!Σας βρήκα τα καλύτερα: For the modern knitter, t...
Πριν από 16 ώρες »


Εδω στο μπλογκ σου όμως δεν φαίνεται πουθενα αυτη η ανάρτηση σου γιατι?
Για δες το.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...