Wednesday, October 15, 2008

Είμαι εθισμένη στο νήμα, το παραδέχομαι!

Το προηγούμενο Σάββατο παρακολούθησα κι άλλο σεμινάριο στο Kangaroo, πλέξιμο με φουρκέτα αυτή τη φορά. Η καλή μας δασκάλα η Αγγελική μας έμαθε τα βασικά και το επόμενο Σάββατο θα μάθουμε και τις ενώσεις, πρέπει να ετοιμάσουμε και μερικά κομμάτια από το σπίτι, έχουμε homework δηλαδή!!! Ήταν ένα πολύ ευχάριστο πρωινό διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό ταυτόχρονα! Και είχα και την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά την Μαρία με την οποία γνωριστήκαμε μέσα από το νετ και από καιρό λέγαμε να βρεθούμε και από κοντά. Η Μαρία είναι ένας καταπληκτικός ανοιχτόκαρδος άνθρωπος, και χρυσοχέρα φυσικά!Πλέκει, ράβει, δημιουργεί φανταστικά πράγματα και είναι και καταπληκτική μαγείρισσα. Aπό την πρώτη στιγμή που συναντηθήκαμε ένοιωσα ότι βρήκα μια καινούργια φίλη και χαίρομαι ιδιαίτερα γι'αυτό και ανυπομονώ να έρθει το επόμενο Σάββατο, να τα ξαναπούμε από κοντά!!! Μετά το σεμινάριο φυσικά δεν άντεξα στον πειρασμό και αγόρασα καινούργια νήματα και το ίδιο βράδυ άρχισα το πλέξιμο J Γι' αυτό και δεν άνοιξα η/υ τόσες μέρες!






Η Μάνια επί το έργον!




Οι πρώτες μου απόπειρες. Με τη Μαρία.
Στο μεταξύ όμως οι εβδομαδιαίες προκλήσεις συνεχίζονται στην ομάδα μας (ΕST) . Την πιο προηγούμενη εβδομάδα έπρεπε να φτιάξουμε κάτι «χαριτωμένο» και έφτιαξα αυτό το τσαντάκι:


Νικήτρια του διαγωνισμού ήταν η Arctida που επέλεξε το επόμενο θέμα και ήταν «επιστημονική φαντασία». Έφτιαξα ένα κολιέ με μαύρες μπαλίτσες από τσόχα:




Αυτή την φορά έχουμε έναν άνδρα νικητή, τον Daniel από SwedishJewels, που επέλεξε για θέμα «άνδρες», πρέπει δηλαδή να φτιάξουμε κάτι που θα εκτιμούσε ένας άνδρας !

Το θυμάστε το κασκώλ που ξεκίνησα με άσπρα-γκρι-μαύρα νήματα? Το τελείωσα επιτέλους!


To πρώτο μου έργο με τη φουρκέτα.


Σήμερα κατέβηκα στο κέντρο για δουλειές και πέρασα από το kangaroo πάλι, και ματέψτε τι έκανα? Αγόρασα και άλλα νήματα!!!

9 comments:

Anonymous said...

Καλησπέρα. Παιδί μου φτιάχνεις αριστουργήματα! Γίνε εσύ ο dj του μπλογκ μου.
Eλα στο μπλογκ μου και πες μου ποιο τραγούδι θέλεις απο την δεκαετία του 80 και εγώ το ανεβάσω σε video remix!

creationsbyeve said...

Σ'ευχαριστώ Italodisco, λατρεύω τα 80s, έρχομαι να σ'επισκεφθώ :)

πουαντερι said...

Πω πω!!!
Ευα μου τι ωραια που ειναι ολα;;;;
Ο γιακας με την φουρκετα πολυ σουπερ!!! αλλά και το μαυρο ασπρο κασκολ τελειο, χαλαλι η αναμονη.

ΑΑΑΑΑΑΑΑ! κουκλες ειμαστε βρε;!!(να ευλογήσουμε και τα γένια μας χα!χα!)
Δεν περασαμε πολυ ωραια; εγω περιμενω το αλλο Σαββατο......

creationsbyeve said...

χαχαχα το επόμενο θα έχουμε κάνει και μποτέ να βγούμε πιο όμορφες στις φωτό lol

Unknown said...

That fork looks like a lot of fun! How wonderful it is to get together with others to learn and craft! Your creations are so pretty and colorful!

Anonymous said...

Oh that looks like fun, I want to try that! Can you come teach me?

elie said...

Όλα καταπληκτικά αλλά το ασπρόμαυρο... υπέροχο!

glasfaden said...

Nice to see you, Eve! You're beautiful!! And your first attempt looks really nice!

Anonymous said...

Είναι πολύ όμορφα αυτά που φτιάχνεις μου φαίνονται πολύ δύσκολα μπράβο που τα καταφέρνεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...